besviken på svenskfolke.

Mattias gick inte vidare, är besviken på svenska folket..
aja blev iallafall en sväng till Hannah ikväll, först var bara jag och bea där, sen stack vi och mötte upp emma och Mathilda, super skoj. Sen var vi där ett tag, sen gick jag hem för jag skulle se på Melodifestivalen, som blev en BESVIKELSE..... nästa helg taggar vi för då är det DANNY♥.
right now sitter jag med BÄSTA david i skype ( han ville att jag skulle skriva det ).
Så ha det bra så syns vi imorgon, bye!

Lägg in en kommentar
Postat av: Majaa

Gör du dina designer helt själv, eller tar du från andra?

2012-02-18 @ 22:57:10
Postat av: Pommez<3

Sv; Vsg :)<3

2012-02-19 @ 19:17:34
URL: http://sosweetie.blogg.se/

*Var snäll inga dumma kommentarer


Lägg in din fina kommentar här

Ditt namn
Vill du kommentera igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0