This world belong to me

Hej alla där ute som nu läser min blogg.
Kan säga att min dag slutade inte bra, jag fick världens huvudvärk och mådde inte alls bra. Så jag kände att jag inte klarade sitta i skolan och jobba. Så jag ringde till mamma och hon kom och hämtade mig, när jag kom hem så åt jag, för jag hade inte ätit nånting på skolan, sen somnade jag och sov en timme. Och nu mår jag bara fintfint, ska lägga mig och se på Top model sverige vid åtta också. Just nu ligger jag bara och lyssnar på musik. Har pluggat lite matte också.
Imorgon ska jag vara med min fina vän Jennifer, ska gratta henne för att hon har fyllt år. Sen ska hon gratta mig också, blir super mys. Vi har inte hittat på nåt på hur super länge sen. Men nu ska jag inte ta eran tid, hejdå sötnosar!

Lägg in en kommentar
Postat av: LINNEA – lgullarbergs en tokig blogg om foto och vardag▼

sv: det är bara bra med mig :)



tur att det blev bättre!

2012-02-21 @ 20:13:20
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är söt lovisa!:')

2012-02-21 @ 21:01:05
URL: http://eelviraaa.blogg.se/

*Var snäll inga dumma kommentarer


Lägg in din fina kommentar här

Ditt namn
Vill du kommentera igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0